تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی

اگر قصد تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی را دارید ، پیش از اقدام کافیست بدانید ، این مجموعه هم اکنون در زمینه انتشار محتواهای چند رسانه ای ( متنی ، ، صوتی ، ویدیو ای و … ) در زمینه عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی ، مایکروفر ، اجاق گاز و … در محیط وب در راستای ارتقا سطح دانش شما کاربران گرامی مشغول به فعالیت می باشد و از ارائه هر گونه خدمات ایراد یابی و سرویس لوازم خانگی در سراسر جهان معذور می باشد. همچنین شایان ذکر است این مجموعه هیچگونه شعبی ، تحت عنوان نمایندگی ، مرکز ارائه خدمات ، مرکز فروش ، تعمیرگاه ، کارگاه و … در سرتاسر جهان ندارد. امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم در این زمینه نیز خدمتگزار شما باشیم.

با این وجود چنانچه کماکان قصد تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی در زمینه تبلیغات در سایت ، پیشنهاد همکاری و یا سایر مسائل مرتبط را دارید ، شایان ذکر است همانطور که پیشتر در بخش درباره مرکز تعمیر لوازم خانگی به آن اشاره شد این برند تحت مالکیت دیجیتال هلدینگ ( هولدینگ رسانه های دیجیتال فارسی ) می باشد و شما می توانید از طریق شماره های تلفن این مجموعه با پشتیبانی مرکز تعمیر لوازم خانگی در ارتباط باشید.

توجه ویژه : لطفا از هرگونه تماس با دیجیتال هلدینگ جهت ثبت سفارش تعمیرات و یا آگاهی پبدا کردن از مراکز خدمات پس از فروش یا نمایندگی های کلیه برندهای تولیدکننده لوازم خانگی جدا خودداری نمایید. کلیه اطلاعات مورد نیاز در همین سایت به صورت جامع اطلاع رسانی گشته و متاسفانه امکان اشتراک گذاری هرگونه اطلاعات دیگر خصوصا از طریق تلفنی امکانپذیر نمی باشد. پیشاپیش از حسن توجه شما و همکاریتان سپاسگزاریم.